
Renata Krzemińska
- - psycholog dzieci (także noworodków) i młodzieży
- - psycholog młodych dorosłych do 30 r.ż.
Biografia
Jestem psychologiem, doradcą zawodowym oraz Terapeutą Integracji Sensorycznej. Ukończyłam jednolite studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku psychologia oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie terapii i rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Integracji Sensorycznej.
Posiadam dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi, które zdobywałam pracując w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum, niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz w gabinetach Terapii Integracjii Sensorycznej.
W mojej pracy oferuję wsparcie dzieciom i młodzieży mającym problemy z regulacją emocji, przejawiającym trudności w relacjach z innymi, cierpiącym z powodu niskiego poczucia własnej wartości, z zaburzeniami psychosomatycznymi, lękowymi, depresją, zmagającymi się z natręctwami oraz tikami, z trudnościami w zakresie kształtowania oraz odczuwania tożsamości płciowej jak również poszukującymi doradztwa w zakresie wyboru ścieżki kształcenia lub zawodu. Ponadto pracuję z dziećmi i młodzieżą z całościowym zaburzeniem rozwoju (spektrum Autyzmu) oraz z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej.
Zapraszam rodziców z dziećmi od najmłodszych lat życia, których niepokoją trudności w regulacji rytmów okołodobowych swoich pociech, nietypowe zachowania przejawiane przez dzieci, opóźnienia w rozwoju mowy oraz nabywania kolejnych umiejętności rozwojowych.
Pomagam również rodzicom w przezwyciężaniu trudności wychowawczych oraz kryzysów związanych z sytuacjami okołorozwodowymi.
Prowadzę konsultacje indywidualne, terapię, doradztwo zawodowe oraz konsultacje dla nauczycieli i wychowawców. W swojej pracy stosuję techniki poznawczo-behawioralne oraz podejście skoncentrowane na rozwiązaniach, którego celem jest towarzyszenie pacjentom w odnajdywaniu najkorzystniejszych dla nich strategii radzenia sobie z doświadczanymi trudnościami.
W pracy terapeutycznej kluczowe znaczenie ma dla mnie troska o relację opartą na zrozumieniu, empatii i zaangażowaniu. Relacja ta umożliwia autentyczne spotkanie z drugim człowiekiem, które stwarza przestrzeń do lepszego poznania siebie, doświadczania emocji, odkrywania swoich potrzeb i zasobów oraz rozwijania umiejętności przezwyciężania napotykanych wyzwań i trudności. Nadrzędnym celem w mojej pracy jest dobro pacjenta oraz jego satysfakcja z pracy terapeutycznej.